onsdag 2 mars 2011

Sjukstuga IGEN

Japp då var det dax igen tror vi hann
vara friska 1 vecka efter influensan
innan magsjukan knackade på dörren.
Suck... Jag verkligen hatar magsjuka.
Tänker varje ggr jag får det att nu
ringer jag mamma så hon får komma och hålla
i mitt hår som hon gjorde när jag var liten.
Men nu har jag kort hår och själv en dotter
som jag får hålla i håret.
Denna ggr smärtade magsjukan lite
extra av den anledningen att om 3 tim
skulle vi suttit på ett flygplan upp till
morfar i kalix men det sket sig..
Resan är dock ombokad men nu
blir det inte förrän i slutet av april.
Nåja då har vi nått att se framemot.
Nu ska vi krypa ner i soffan
och kurera oss.
Ha de gott alla bloggisar
Kram Anna-Leena.

2 kommentarer:

  1. Åh stackars er av båda anledningarna.
    Hoppas ni får börja må bättre snart.
    Vila och kurera er så syns vi i April.

    Stor krya på er kram från Jeanette!

    SvaraRadera
  2. Åhh kommer du ihåg att jag alltid stod och höll upp ditt hår när du kräktes :-/
    huvva stackars er, nu är det dax att köra korsdrag inne, skura med S-Bang så ska du se alla bacilluskor försvinner..
    Kram till er alla

    SvaraRadera