söndag 6 mars 2011

Mårbacka

Helt underbar vår dag i dag me
det spritter i hela kroppen har en
massa ideer både inne som ute.
Men mitt i allt iver inser jag att orken
efter alla sjukdommar inte vill samma
som jag.
Barnen är hos mormor och R och
busar i dag så med lite ork tog
jag tag i min mårbacka familj.
Detta är minstingen i familjen.Som jag hoppas kunna växa till
sig till en lite större storlek.
Den här planterade jag om i dag
det är 2 st som jag planterat i hop.
Jag har haft mina framme
hela vintern och dom har vuxit
och blivit jättefina som ni ser.
Nu ska även dessa få lite ny jord.



Det var allt från min
mårbacka familj

Kram Anna-Leena.


1 kommentar:

  1. Go kväll fru Mårbacka!
    jag måste ta tag i mina blommor och belöna dom med ny jord :-) Har bara 5 pellisar dom är jag rädd om...Ska säkert köpa mer..
    Dina är ju jätte fina.

    Tjingeling på dig

    SvaraRadera