lördag 5 mars 2011

Ut i det fria äntligen

I går tog vi oss en liten tur jag och barnen
vi måste bara få komma ut lite nu.
Det blev en sväng till antikladan
dom har lite gamla fönster som jag
är sugen på.
Sen ica maxi och sen Mac Donalds.
Det fick följa med lite blommor hem
Tulpaner , körsbärskvistar , pärlhyachinter.

Och i dag har vi haft kanon väder
+5 och strålande sol så vi tog
våra blekansikten och gick ut.
Det var så skönt att få lite friskluft
efter alla baccillusker vi haft.



Till middag ska vi tro det eller ej
ska vi grilla och då menar jag ute
på grillen.....
Vi brukar vara först och sist med
att grilla :)
Sen blir det film och mys i soffan.
Trevlig helg
Kram Anna-Leena


1 kommentar:

  1. Vad skönt att ni börjar krya på er.

    Härligt det låter med en sån "lada" att åka till och göra fynd.
    Här har vi ju bara sånt under sommaren och även då är det lite knapert med fynd, tycker jag.
    Och vilka underbara körsbärskvistar.
    Jag blir sååå sugen.
    Undrar om de kan ha sånt här på Buketten...

    Ha det gott så hörs vi.

    Kram J.

    SvaraRadera