torsdag 3 mars 2011

På bättringsväg

Strålande sol och +2 grader men vad
gör väl det när man kan vara inne eller inte..
Vi har piggnat på oss lite men det är lite oroligt
i magen än och lillsessan spydde i natt igen
dock bara 1 ggr.
Så det blir väl bamsebingo i dag igen.
Tristessen börjar krypa i oss nu.
Men vi gör det bästa av situationen.
Jag och min mamma har ju varit på antikmässan
och jag säger jösses vad vi hittade mycket VILL HA
saker men tyvärr ville inte plånboken de samma som vi.
Men lite grejer fick allt följa me hem dessa 3:



Vi har redan nu bokat in oss på
nästa års mässa med förhoppningar om
en större plånbok :)
Nu ska vi försöka få i oss lite lunch.
Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Hej! Och tack för titten hos mig & för dina snälla ord :) Vi är också jättenöjda med vårt kök.
    Tråkigt att ni också blivit sjuka :/ Men skönt att det börjar bli bättre nu. Magsjuka är det värsta jag vet!
    Kram Mia

    SvaraRadera