söndag 27 februari 2011

Shopping och Bowling

I torsdags var jag ledig men först lämna
barnen till skola/dagis sen hämta min mamma
vi skulle ta oss till nynäs på en liten
shopping tur mest i loppisanda.
Lite fynd blev det och roligt som alltid
hade vi. Puss till dej mamma .

Blev 3st vita mårbackor.


Denna smörkärnare fick jag av
min snälla mamma perfekt i
hallen till paraplyerna.
Också lite god doftande tvål.


Helgen ledig alltid skönt.
Vi började lördagen med att 2
dagis kompisar till oliver
kom och hälsade på.
My hon flydde till mormor.


På eftermiddagen sen bar det i väg
till bowling hallen där vi träffade upp
våra kompisar för ett parti bowling.
Vi körde tjejerna killarna och barnen hade
en egen bana.
Det var jättekul och barnen var super
duktiga. Även jag me för jag vann över
tjejerna och min sambo vann över killarna.
Efteråt blir man ju hungrig så då gick vi
på resturang.



Söndagen har varit lugn och skön :)


Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Fint paraplyställ, snart måste vi göra en sväng till Binge Ting det kan ha kommit in nått nytt :-)

    Kram

    SvaraRadera