onsdag 23 februari 2011

Sura citroner

Nu äntligen har vi blivit av med dom eländiga
basillerna barnen var sjuka i 2 veckor.
Och jag 1 1/2 v så nu har vi fyllt våran
sjukvot för i år.... Får man hoppas.
I en del bloggar man läser så är det
många som håller på styla även jag då
fast med kanske en liten annorlunda sak.
Lite inredning ingår men det som är i focus
är frukt och grönt.
Jobbar på en ica där jag är frukt och grönt
ansvarig.
Detta är det första jag gör har fått fria händer
och att kunna blanda in inredning även i jobbet
är ju guld har massa ideer så mer
kommer att komma framöver.
Inredningen är mitt egna hemmifrån.
Sambon blev lite fundersam när jag
började stuva in grejerna i bilen
han trodde nog att jag skulle tömma
hela huset men som tur är det inte
en sån stor butik jag jobbar i :)

Jag blev riktigt nöjd.



Citron saft någon???


Ha de gott
Kram Anna-Leena.


5 kommentarer:

  1. Såå fint.

    Man ser verkligen vilken känsla du har för inredning!
    Den kund som klarar av att gå förbi det där vackra upplägget utan att handla, existerar inte :-)

    Tycker det andas lite Medelhav.
    Snyggt jobbat.

    Kram J.

    SvaraRadera
  2. grymt fint du kanske ska bli inredningsstylist istället kram sanna

    SvaraRadera
  3. Va fint du har gjort,det ser så gott ut och lyser som solen :-)
    Fortsätt i den stilen/Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Bra nu kan jag skriva till dig från min nya blogg :-)

    Tjingeling

    SvaraRadera
  5. Inte visste jag att du hade så många surisar på jobbet. Gert Ove undrar om du kommer på deras nästa gig? Ha det gott

    SvaraRadera