tisdag 8 februari 2011

Sjukstuga

Sol sol strålande sol.
Vi har haft ett riktigt härligt väder
här i nåra dar med sol och ändå upp till +11 gr.
Men jag har tyvärr inte fått njuta av det för jag har
varit sängliggandes sen ons men nån dj...vla
influensa skit.
Men på stapplandes ben börjar jag piggna till
nu. Små trollen är hemma nu med me feber och hosta.
Städdjävulen i mej börjar vakna till liv så det
är ett friskhetstecken. Denna söta blomma med kopp
fick jag av min goda moder.
Blommor piggar alltid upp.

Så nu hoppas jag att vi ska piggna till snart
så vi får komma ut i solen och få lite färg på
våra nu blekansikten.

Kram Anna-Leena

2 kommentarer:

  1. Halloj.
    Här har det också varit sjukstuga. Men jag har börjat piggna till nu.
    Och jag firar med att röja i garderober och skåp... *knasigt*

    Å blir så sugen på fina blommor men med tanke på mina svarta fingrar får det nog vänta.

    Stor kram och hoppas ni kryar på er.

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!

    Nu får du gå in och kika på min nya blogg.

    Tjingeling mamma.

    http://www.tervgillet.com/Annicablogg

    SvaraRadera