söndag 30 januari 2011

3D

Jaha då har ännu en vecka passerat
och snart är det en ny månad.
Känns väl skönt längtar så till våren.
Veckan har bestått av jobb jobb lite mera jobb.
Ett besök hos frissan och fått mej en omgång av
naprapaten aj aj aj ont skönt.
Har fått problem med axlarna igen..
Helgen har varit bra lagom med göra
och lagom med slappa.
På lördagen var det handling sen på kvällen
var det mys med film Natt på museet 2
och lördagsgodis.
I dag söndag var jag och barnen på bio
med min kompis C och hennes 2 barn.
Vi såg våran första 3D film.
Yogi björnen.
Det var skithäftigt barnen tyckte det
var coolt och coola var dom me:



Nu ser vi framemot en ny vecka
med nya äventyr

Kram Anna-Leena.


2 kommentarer:

  1. Härligt med Vårblommor... Längtar så till Våren.
    Vilka coolingar barnen är hihi lillemannen ser nästan ut som en maffios :-)

    Tjingeling

    SvaraRadera
  2. Ja tänk, dagarna går i en sådan rasande fart så man hinner nästan inte med, det är bara till att hålla i hatten :)

    Så häftigt med 3D bio, de har fått de på bygdegårds biografen där jag bor men jag har inte lyckats att pallra mig dit ännu.

    Ha en bra torsdag, kram Annika

    SvaraRadera