måndag 24 januari 2011

Helgen ledig skönt jobbade ju förra.
I lördags var vi till huddinge c och shoppade
och var på en loppis det blev inte så många
fynd för mej men barnen fyndade lite..
Vad säger man...
Sådan mor sådana barn ha ha ha.
Efter lite shopping blir man hungrig
så vi åkte till våran favorit resturang
en grekisk kolgrills resturang.
I trappen på ena väggen har det
kännts lite kalt men jag har inte
kommit på nåt tills jag läste senaste nr
av lantliv fick jag insperation.
Detta:Om jag får säga tycker jag att det
blev snyggt.
Och i söndags hade vi nåra timmar
för oss själva jag och gubben min
barnen var hos ett par kompisar.
Så vi slängde oss i soffan och tittade på film.
När dom kom hem sen hade dom med sig
en ny bakad sockerkaka som dom gjort.
Lovley...
Då blev det lite kvällsfika.

Efter all denna snö vi fått blev
jag överlycklig när vi fick dessa till
jobbet var ju bara tvungen att köpa.
Känns liiite närmare våren.


Kram Anna-Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar