söndag 30 augusti 2009

Loppis fynd

Igår var verkligen en tur dag först var vi
ner på loppisen på byn. Och på första bordet
vad spanar jag in då......
JO en VIT servis.
Jag sliter med mej min stackars sambo
som inte fattar vad som hände!!!!
Åh precis en sån som jag letat efter det är
6 tallrikar 6assietter och 6djupa.
75 pix för hela kalaset TAGET så klart.
Överlycklig skuttar jag till bilen med min
nya VITA servis.
Blunda för vårat fiiina bruna
matbord men som snart ska
få sig en förvandling.
Har beställt 6st skålar från denna butik
som jag fick i går.
Alltså snacka om att man ibland kan ha
tur det händer ju inte allt för ofta
TYVÄRR!!! Även med i paket var dom två
bokstäverna som fattades i våran
sons namn så nu är namnet
äntligen komplett.
Under på hyllan ser ni säkert
vilken bil som är hans favorit.
Skulle ha jobbat i dag med bytte bort
den för i dag ska vi ha en familje utflykt
till gröna lund det är en speciell dag där i dag.
Men nu ska ni få vara lite nyfikna.
Kameran kommer att vara med såklart ;)

Ha de så bra.

Kram A :)


2 kommentarer:

  1. Japp! Nyfiken så det förslår :-D Har du sagt A får du säga B ;-)
    Kramis från norr

    SvaraRadera
  2. Nu har jag väntat klart! Dags att berätta ;-)
    Kram

    SvaraRadera