fredag 28 augusti 2009

En fredag

I dag är det trist grått väder ute man får
höst känslor även fast dom säger att det
ska bli varmt igen...
Jag har då i allafall börjat ta bort lite över
blommade sommar blommor och börjat
planera höst planteringen.Lite humle i en vacker kanna från
denna ljuvliga butik.
Nu har jag äntligen fått reda på vad som spökar
i min mage det är gallsten.
Så nästa vecka ska jag träffa läkaren
så får vi se vad som ska göras.
Lite nervös blir man ju om det blir operation
men bara jag blir bra så jag slipper
ha ont hela tiden.
Jobbar hela helgen... hm bra start efter semestern
men men då har jag det överstökat.
Börjar inte förrän kl 14.00 på lör så
innan det ska vi hinna med en loppis
och kanske en skärgårdsmarkand om
vädret tillåter.
Även i dag börjar jag kl 14.00 så
jag tvättar lite sitter vid datan och bara
tar det lugnt laddar tills i kväll.

Trevlig Helg
Kram A :)

1 kommentar:

  1. Hej..det är alltid så roligt när nån ny kikar in hos mig och trivs..På så sätt hittar jag ju oxå andra som jag inte varit hos..Det finns ju hur många som helst..Nu skall jag kika runt lite hos dig..Välkommen tillbaka till mig..Ha en go dag..Susanne

    SvaraRadera