tisdag 18 augusti 2009

Skoldax

Tänk vad tiden går och vad barnen växer
& jag blir bara yngre och vackrare eller visst
var det så va??????
I måndags var det dax för inskolning på
fritids för stora damen.
Och det gick ju galant och i morgon
onsdag är det 6års som börjar.
Mammas stora prinsessa....


Också har vi ju lillebror spelevink.....


Han håller på inskolas på ett nytt dagis
ligger i samma som storasysters skola.
Och det med går galant....
Åhh mina små pluttar..... "snyft".
Fick mina två böcker i dag som jag beställt
en inredningsbok :) och en matbok.

Så i kväll ska jag ta mej en kopp thé
med lite choklad apelsin skorpor
jättegoda..... Mmmmm.
Tända lite ljus sjunka ner i soffan med inredningsboken
och försvinna en stund i den vita drömmen.


God natt kram / A


1 kommentar:

  1. Toppen fina foton på barnen.
    Kanske man kan få nått tips både från Matboken och Inredningsboken, snyggt på spishällen så kan ju jag göra hihi tur man har öppenspis.
    Fotot på min header är ditt :-)Tack!!
    Vi ses i möra// Kramar m

    SvaraRadera