torsdag 6 augusti 2009

Ur Trädgården

Hej allesammans nu är jag tillbaka med nya
friska tag & en ny fräsch blogg som jag
hoppas ni vill kika in på.
Min gamla tog jag bort på grund av
oinbjudna gäster.Semester har jag nu det här är
första veckan så jag har två v kvar.
Och vädret är ju toppen nu kom sommaren
kunde inte bli bättre.
Fast vila på semestern vad är det
idag har jag fixat barnens nya pool,
planterat lite nya blommor fixat blommlandet,
Fixat en ny sandlåda till barnen med lite hjälp
av min händige sambo såklart :)
Klippt gräsmattan, tvättat, dammsugit....
I morgon kanske det blir semester..... ha ha ha.
Om jag ska kunna ta det lugnt måste jag hålla
mej hemmifrån för alltid är det nåt som
jag har på gång......
I morgon ska jag & barnen äta lunch
med en arbetskamrat på en thai resturang
och sen kanske det blir en sväng ner till
stranden för ett dopp & lite sol...



God natt/ A

1 kommentar:

  1. Fint som snus :-)
    Va det blommar hos er.
    Kramar moder jord.

    SvaraRadera