torsdag 20 augusti 2009

Lite shopping

Måste bara först få säga vad stolt jag är
över mina barn som är så duktiga i skolan/dagis.
Och dom trivs och tycker att det är roligt.
En av våran sons dagis fröken sa att i
dag när dom suttit och ätit hade han sagt:
det här är ett bra dagis.... :)
Barn är ju ärliga.
Våran dotter har tema bondgården hela
året i skolan och under sommaren fick dom
en uppgift att dom skulle göra nåt med
det temat.
Det här är våran prinsessas:
Min sambo och barnen var till farfar i
somras och dom har en hage med hästar
och kor precis där dom bor.
I dag har jag fått vara med min goa
mamma jag har fått ha henne helt för
mej själv :) inga små som ropar
MORMOR!!!!!!!
Vad kan bli bättre än en liten shopping tur
med lunch och en mumsig fika.
TACK för en mysig dag.
Denna skyddsängel fick jag av
min mammas goa sambo.
Tack du är bäst!!!!

Nu är det bara 3 dagar kvar av
semestern huga... och det är för
länge tills nästa... :(
Ska bara njuta dom här dagarna.
Kram / A

1 kommentar:

  1. Va fint det blev med barnen och kossorna :-)
    mycket nytt och fint pynt har du införskaffat.
    Jag måste nog köpa mig lite nya blommor och gardiner det är dax nu :-)

    Nattinatt

    SvaraRadera