onsdag 2 september 2009

Gröna Lund

Nu du C ska jag äntligen stilla din nyfikenhet!!!
Barnen hade ingen aning om vart vi skulle åka.
Vi tog bilen in till slussen och
sen tog vi djurgårdsfärjan över
till gröna lund för det var ju en speciell dag där
nämligen....... nickelodeondagen
med en kär gul liten vän
SVAMPBOB .
Barnens stora favorit.
Våran son fick ögon stora som
tefat när han kom ut på scen.
Ja dom hade stora ögon båda hela
dan för det var första ggr dom var på
grönan och det lär inte bli den sista.
Sen var det massa artister som uppträdde
Markolio höll i det hela.

Nanne en av mina favoriter

Alexander R är en av
våran dotters favvo.
Hon tycket han var bra
och söt.. :)

Amy D även där en favorit.
Dom satt och skrev autografer
efteråt och jag med kameran
i högsta högg trängdes med alla
tonåringar.... Ha ha.
Skulle fota killarna i EMD men där
stod det tjejer som flugor runt en
koskit.
Men ett kort fick jag på en av killarna.
När nickelodeon dagen var slut
gick vi på en returang och åt.
När vi var mätta och belåtna gav
vi oss på karusellerna.
Det blev bara en karusell jag
och barnen åkte the kopparna.
Det var såna köer till allt men barnen
var nöjda med det. Vi var även in i Pettson
och Findus hus.
Och som avslutning på kvällen
hade vi lovat M att hon skulle få
smaka en sockervadd.
O tyckte inte om det vi käkade
popcorn i stället men M mumsade
i sig hela sockervadden.

Vi hade en jättehärlig familje dag
på grönan men nu är det dax att
åka hemåt klockan är mycket....

Kram/A

3 kommentarer:

  1. Åh vad kul de ska ha haft M och O!! Han den gula är ju en favvo här hemma oxå :-)
    MEEEEEEEN...jag trodde minsann ni gjort nåt annat när det var en "speciell dag" ;-)

    Krya på er! Låg själv däckad helgen som varit med feber och snor :-(

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Vilken härlig familjedag ni har haft :)
    Nanne är en stor favvo här hemma med som spelas flitigt.
    Vilka fina tallrikar du hade fått tag i (i ditt förra inlägg) :)

    Går det bra för din stora tös i skolan, de växer så otroligt och blir jättestora när de börjar, som mor får jag en liten ångestattack för varje år när man inser att de inte är små längre!

    Ha en bra torsdag, kram Annika

    SvaraRadera
  3. Tjing..
    Har världen stannat?? hihi...Ska jag säga
    Kramar

    SvaraRadera