måndag 21 september 2009

Lite ditt och lite datt..

Nu tar vi och rullar i väg från folkrace banan
jag tror det blev motor stopp där hihi...
Lite lessen i ögat är jag nu....
jag har fått lämna in min kära kamera
för den blev alldeles knasig när jag skulle
ta kort med den.
Det skulle ta 3-4 VECKOR.....aaaaaaa.
Hur tänkte dom nu då???????
Nåja det är bara att gilla läget... :(
Men jag har köpt mej en ny mobiltelefon
Sony Ericsson w995 röd med
8,1 megapixel kamera.
Supernöjd är jag med telefonen. Korten som kommer nu har jag tagit med den.
Har varit och blivit lite ompysslad på min
lediga dag som numera är barnfri så
då kan man passa på att få göra nåt till sig
själv. Det händer ju inte så ofta.
Så jag har varit och fixat mina naglar.
Det är mina riktiga naglar inget fejk här inte.
Blev riktigt nöjd. :)
Det är mycket nu med skolan för
våran prinsessa dom gör massa
utflykter går på teater mm.
Nu i veckan ska dom besöka en
bondgård dom har ju tema
bondgård denna termin.
Sen har det varit skolfotografering.
Så här söt var våran sessa då.
Det blev ett lite mixat inlägg men
jag har lite målar pyssel på G
men då ingen kamera.....:(
Vi har haft varma och sköna dagar
här lite kallt på kvällen och natten
men soligt och härligt på dan.
Ha det gott.
Kram/A

3 kommentarer:

  1. Snygga naglar! Var glad att du har så fina egna naglar :-) Hur har ni det? Vi har landat i verkligheten i torsdags kväll efter en härlig semester.
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Dax uppdatera min vän :-)

    Kramar moder jord

    SvaraRadera
  3. Mycket skrivet blir mycket att kommentera.
    Trist med kameran men urläcker mobil.
    Inte dåligt att kunna få så snygga nsglar och dom är äkta, på mig är det 100% fejk men utan dom ser det inte ut som mina händer, naglarna saknas dem.

    kram / Jenny

    SvaraRadera