onsdag 1 augusti 2012

Jordgubbar med glass.

Trollungarna våra har sovit över hos morfar från tis-ons och i dag var dom över till Finland och shoppade lite det blev nya cykel hjälmar , badkläder och skor.
Själv har jag varit lite krasslig i dag ont i kroppen och huvet så det blev inte mycket gjort i dag en liten sväng i målarboden i allafall en sak jag målat vitt från grönt.
Ska visa när det är färdigt.
Så här på kvällskvisten blev jag sugen på glass och jordgubbar och vilken tur att vi har ett eget jordgubbsland bara ut och plocka. Mmm gott...

Godnatt
AnnaLeena.




1 kommentar:

  1. Jag har också mumsat i mitt lilla land i dag.
    Tills jag såg bitmärken i en av mina jordgubbar!

    Jäkla sorkar!

    Nästa år ska jag också ha nät över mina.

    Ska bli spännande att se vad du målat.
    :)

    Kram och krya på dig.

    SvaraRadera