tisdag 31 juli 2012

Målar tisdag

Godmorgon.
Ledig dag i dag skönt.
Det har ju inte blivit mycket ledigt under sommaren men det hade vi ju räknat med när vi flyttade upp antingen jobba hela sommaren eller lediga och vi är glada att det blev jobba för vi fick jobb båda två rätt snabbt.
Men lite seg börjar man bli det är ju inte så att man tar det lungt efter jobbdagens slut nää då fortsätter man ju hemma.
Idéerna finns i massor men vi tar det lite pö om pö inte stressa fram nåt.
En massa målar projekt har jag i min egen målarbod.
Det jag håller på med nu är att måla gardinstängerna vita.
Gardinerna har jag köpt hos goa maud på gårdsromantik . Var där i söndags och hittade en massa fina grejer.
Ni får hålla till godo med bilder från mobilen hittar inte laddaren till min kamera... Irriterande men den dyker nog upp.
Nu lite frukost så man orkar måla.

Trevlig tisdag.
Kram AnnaLeena.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar