lördag 28 juli 2012

Mysig lördag.

Idag har det varit en härlig dag  är ledig i helgen efter att jobbat 2 helger på raken.
På förmiddagen kom min goa Vän Jeanette och hennes man förbi på en fika.
Vi har känt varann sen lekis.
Det är alltid så trevligt att träffas och surra över en go fika. Och nu kan vi träffas när vi vill.
Sen på eftermiddagen kom min pappa vi hade bjudit över han på middag.
Och medans jag fixade maten fixade pappa och Hasse paviljongen som jag fått i födelsedagspresent av pappa.
Så vi kunde sitta ute och mysa.
Det känns underbart att bara kunna ringa pappa så är han här på 10 min.
Vi hade en jättetrevlig kväll med massa gott att mumsa på.
Nu har jag tänt lite ljus och myser i soffan med James Bond och en marabou.

Trevlig kväll !
Kram AnnaLeena.
Ps. Den vackra lyktan kommer från den underbara butiken gårdsromantik som den goa Maud har. Ds.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar