måndag 6 augusti 2012

Mysdag

Efter att jobbat 6 v heltid i sommar är jag lite ledig nu det ska bli skönt .
Så i dag har jag och barnen haft en mys dag det blev lite shopping på buketten min favvo butik i Kalix dom har inredning och blommor kan inte bli bättre.
När jag fyllde år fick jag av Jeanette och hennes goa fam ett presentkort på just buketten så där hittade jag det fina fatet i dag. Middagen blev ett Skrovmål på 11ans. Och sen blev det bion madagaskar.
Filmen var jättebra och rolig .
När vi kom hem kände jag att nu måste dom fram ja jag har längtat så.....
Japp så fram kom vit färgen och rollern
Japp så nu är det vitt vägg och tak
återkommer med bilder.
Har fortfarande inte hittat laddaren till kameran så jag ber om ursäkt för dom dåliga bilderna.
Jag fortsätter leta..
Kram AnnaLeena.



1 kommentar:

  1. Åh vilket vackert fat :)

    Så härligt med en riktigt mysdag, de kan man leva länge på :)

    Kram Annika

    SvaraRadera