söndag 5 augusti 2012

Jobbar helg.

I fredags hade vi min Barndomsvän Carina och hennes familj här på middag det blev grillat så klart det är ju så gott.
Och till efterrätt hade jag bakat en sockerkaka med jordgubbar till hade vi vaniljsås. Smaskens.
Vi satt ute i paviljongen som jag fick av min goa pappa när jag fyllde år.
Vi hade jättetrevligt och mysigt.
Resten av helgen har jag tillbringat på jobbet så det har inte hunnit med så mycket.
Gardinstängerna är nu vita blev mycket finare än furu. Dom som bodde här innan lämnade en massa mormorstänger "lycka". Det jag håll på att förvandla förut var ett grönt flugskåp som jag hittade på en av mina danmarks resor . Nu är det vitt och fint men vet inte riktigt vart jag ska ha det än. Får klura lite på det.
Men nu lite frukost så kanske jag hinner
med nåt litet pyssel eller bara sitta ute i solen och njuta ska ju vara inomhus i 9 tim.

Trevlig söndag.
Kram AnnaLeena.




1 kommentar:

  1. Så fina mormorsstängerna blev!
    Gardinerna är beställda - hoppas på snabb leverans :)

    Kram Maud

    SvaraRadera