tisdag 21 augusti 2012

Slödag.

Lycka kan vara nåt stort och litet just nu är min
lycka nått stort över nått litet min
 kameraladdare är återfunnen av min sambo.
Han hittade den i en låda med data prylar....
Inge minne av att jag lagt den där hm...
Idag har det inte blivit många knop här hemma
vi har haft en riktigt slö dag jag och barnen.
Vi var förbi min goa vän jeanette för en surrstund och
med oss hem kom vi med en bunt filmer som vi lånat
så det blev en film kväll också busade vi till det
och köpte godis på en tis.
Ibland måste man få ha såna dagar.
Gott var det mmmm.


I morgon får vi inte slöa...

Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Mysigt att vara lite busig så där mitt i veckan!
    Här stökas det för fullt med mitt skrivbord så jag kan börja pyssla snart.

    STOR kram :-)

    SvaraRadera