torsdag 25 februari 2010

Vad har jag gjort...

Snön ligger fortfarande kvar......hm och mer där till..
Men jag känner hopp snart så är våren äntligen här
tills dess får man göra lite vår fint inne.
Med en massa vår blommor och tulpaner såklart. Vet ni vad mer jag gjort nåt som jag har varit motståndare
till väldigt länge men nu är fast i.
Ni känner alla till det väl
FACEBOOK.
Vad har jag gjort!!!!!!
Jag vet inte vad jag ska tycka för jag har inte
kommit underfund med det än.
Kusiner som bor i norr som man träffar sällan
har jag fått kontakt med det är ju kul.
Vi får väl se om det är så kul som alla säger.
Annars har dagarna tragglat på som vanligt jobbat
över mån tis ons så nu var det rätt skönt med en ledig dag
har bara slöat i soffan men snart är det dax att hämta
barnen. Vi ska åka förbi mormor på en fika sen ska dom till frissan.
Frågade oliver om jag fick sätta ett hårspänne i luggen hans
men ack nej min 4-åriga snart 5-åriga kille sa blankt NEJ
Mamma det är ju töntigt!!!!
Mina små troll håller på bli stora... UHHHH

På hemma fixar fronten håller vi på fnula eller jag håller
på med ett projekt gubben han hänger på(så illa tvungen hi hi)
Just nu delar barnen på ett rum men vi tänkte att
dom skulle få varsitt.
Så my får vara ifred när hon och hennes tjejkompisar
ville spela musik och dansa .
Jag håller på kolla lite på tapeter golv
och lite annat roligt.
Ska bli kul att få fixa :)

Med vatten..

Utan vatten....ooopps!!!

Dax att hämta trollen.
ta det lugnt ute i snödrivorna ;)

Kram Anna-leena





4 kommentarer:

  1. Tack för fikaträffen :-)
    Va fint du har pysslat hemma,fast det gör du ju alltid.Härligt med vårblommor såg på Kvantum att dom hade fått in Påskliljor...najs.
    Stackars Tulpaner antingen snaggar du dom eller också får dom inget vatten hihi...
    Hoppas nu barnen blev fina i håret.
    Kram o hej!!

    SvaraRadera
  2. Rosa är väldigt fint och jag har med det i badrummet :)
    Visst nu känns det som ett måste att ha en massa blommor hemma. Fungerar ju inte annars hihi.
    Ha en härlig helg, kram

    SvaraRadera
  3. Haj Anna-Leena!

    Vad mysigt det var att kika in till dig! Vad fint du har det och dina troll är för söta!

    Hoppas att du får en skön helg!

    kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  4. Så många härliga vårblommor du visar. Hoppas ni får en riktigt mysig söndag. Kram Anna

    SvaraRadera