måndag 15 februari 2010

Snorig vecka

Ja det kan man säga det har gått ett antal
näsdukar i veckan. Lilleman har varit kanon
förskyld och hostig hela veckan och i natt har
han varit vaken och ledsen hela natten troligen
öroninflamation.....
Lill mysan har varit lite piggare än lillebror
men dock snorig och snörvlig.
Så det har blivit lite pyssel inne såg i en tidning
detta tulpan arrangemang så jag måste testa
och det blev fint tycker jag.
Kul att testa nått nytt än att bara sätta dom i en vas.Lite målning har det blivit med det var ett tag sen. Så det var
riktigt roligt att få dyka ner i målar färgsburken
ja inte bokstavligen nu då ;)
Men mer får ni inte se förrän det är klart.


Detta kort och en bukett tulpaner har jag fått av en
go arbetskamrat för att jag är så snäll...
Gissa om jag blev rörd.




Jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare
vi får väl se hur det går.
Nu bloggar jag från laptopen för den andra tänkte
jag slänga ut häromdan och till råga på allt
fick vi nåt skit virus i den.
Men vårat eget data proffs R kom och räddade
datan han rensade en hel del
och så fick jag lite tillsägelser att göra vissa saker...
EH..... han är hård men rättvis.... HA HA HA HA.
TACK än en gång R.
Kram Anna-Leena.


4 kommentarer:

  1. Stackars stympade tulpaner hihi.
    Hoppas lilleman får lite "medusin" så han blir frisk.
    Huja när datorerna krånglar...katastrof.
    Ha det gott//Kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Jättefina tulpan arrangemang!!

    Krya på lillen !!

    Kram jeanette

    SvaraRadera
  3. Hej, tack för din fina kommentar hos mig! Så fina arrangemang du har gjort. Visst är det underbart med blommor. Jag frossar också i tulpaner på bloggen idag! Ha en mysig kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Fina tulpaner :-) Å hoppas att ni kryar på er snart. Vi har också legat sjuka...magsjuka. Bara barnen, men U har varit kass i magen han med. Jag har klarat mig *peppar peppar* I morgon tar farmor över marktjänsten. E är ff kass i magen....äter inget och sprutlackar toan *blä*
    Ha det gott, snart syns vi :-D
    Kramen
    /C

    SvaraRadera