torsdag 18 februari 2010

Fortfarande krassliga

Jo då visst var det öroninflamation som lillemannen
hade i båda öronen till och med.
Men nu efter nåra dagars pencellin är det
full rulle i de små bena igen.
Men istället fick vi hämta mysan från skolan i dag
för hon var hostig och hänging.
Så nu har hon väl fått lillemans hosta.Har piffat lite i köket köpt kuddar till kökssoffan
som går i samma stil som gardinerna.
Soffan ska så småningom bli vit.
Mamma har hjälpt mej att byta tyg på
soffan ett vitt och fint som nu består av ett
gäng oboy fläckar.............




I dag har det varit min lediga dag..hm... ledigt????
Varför heter det ledigt????
Jag har inte varit på jobbet men ledig...nja.
Jag har bäddat rent i 3st sängar städat 2st sovrum
tvättat tvättat tvättat tvättat tvättat.
Målat målat målat.
Jag vet inte är det ledighet!!!!

Men nu sitter jag i soffan med datan i knät
och kanske är jag ledig nu.......


Med det säger jag
God natt
Kram Anna-Leena


4 kommentarer:

  1. Ni med! Många som har öroninflammation och halsfluss just nu. Vet flera stycken. Inget roligt...Gud vad jag känner igen din dotter. Kan inte komma på vart i från men hon är väldigt bekant.

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  2. Fin gardin... Gillar dem med monogram :) Tack för att du lämnade en kommentar då hittade jag ju till dig.
    Fortsatt trevlig dag :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Visst är det bara så vackert med monogram på tyg. Hoppas ni får en mysig helg trots krassliga småttingar! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Det enda jag kan trösta dig med att det går över med åren, ju större barnen blir. Minns hur trött jag var när mina var små och sjuka...

    SvaraRadera