onsdag 3 februari 2010

Snö

I all ära.... vi har väl aldrig åkt så mycket pulka
och skridskor som i år barnen tycker det är jättekul
MEN....... NU RÄCKER DET!!!!!!!!!!!!
Man vet ju inte vad man ska göra med all snö
vägen in till vårat hus är så smal nu så det går inte
att mötas för det är såna snö vallar på sidorna.
I dag har det SNÖAT..... grrr och blåst
härligt väder........ Hm.........Här under finns en av min sambos folkrace bilar.
perfekt pulka backe ha ha ha ha.

Nä fram med lite sol ,värme ,vår ,blommor.
Så man blir lite piggare kanske får lite färg på sina
lik bleka kinder..
För att pigga upp mej köpte jag mej en hortensia
på jobbet.
Dom är så otroligt vackra så härliga färger.


I går den 2/2-2010
firade jag och min goa sambo 8 år tillsammans.
Tänk att han stått ut med mej i alla dessa år.
Men det är jag väldigt lycklig för.
Love you....
Kram Anna-leena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar