lördag 20 februari 2010

Åh se det....

snöar åh se det snöar det var väl roligt hurr...
NEEEEEEEEEEEEEJJJJJ!!!!
Nu får det fasiken vara nog det har snöat här sen i onsdags
och ska fortsätta hela helgen :(
T o m my sa imorse att hon är less på snön.
Nåja nån gång ska den väl fösvinna.
Förutom att skottat snö i dag har det varit lugnt
pysslat lite här hemma har köpt lite blommor på jobbet.
Har hämtat paket från Design och countryhouse som innehöll
ett A och ett H min och min sambos första bokstav i namnen.
Dom har jag ställt på våra nattduksbord. Ovanför sängen har vi en hylla med dessa fina
träbokstäver och änglarna har jag målat på målarkursen.
Håller på leta efter ett par små lyktor som jag ska ha på
hyllan men än har jag inte hittat nåra som passar.
Jasg fortsätter leta....



Vi har många änglar som vakar över oss.
Gubben är på fest i kväll med folkrace gänget
så då har jag och barnen tänt en massa ljus
myst ner oss i soffan med filtar och en massa
godsaker.
Nu inväntar vi att melodifestivalen ska börja.


När den är slut och trollen somnat så ska jag mysa ner
mej alldeles själv i soffan och titta på en
romantisk komedi film.
The ugly truth.
MYYYYYYYSSS.
Mys i massor
Kram Anna-Leena



1 kommentar: