torsdag 31 december 2009

Nyårsafton 2009

Nu har jag kommit hem från norr igen nästa ggr
vi åker upp hoppas jag inte att det är för nåra
tråkigheter det vill vi inte ha mer nu!!!
Begravningen gick bra det var fint och stillsamt.
Bara dom närmaste var där.
Det gick bra för min pappa det som är jobbigt
är att vi kan ju inte bara åka dit när andan faller in
det är ju dock ca 100 mil mellan oss.Första svängen när jag och barnen var upp
var jag ju in till camillas butik mitt ljuva hem.
Och tomhänt kommer man inte ut därifrån
och om jag så ska släpa med det hem 100 mil
så ja vad gör det :)
Nu hittade jag dessa fina burkar en för kakor
och en för choklad. Tänkte bara köpa den stora
först...... men va fasen lika bra att ta den andra me.
Vilket jag absolut inte ångrade...
Jag fick dom väl inpackade av camilla så dom klarade
en flygresa. :)
Julen har annars varit bra och nu är det nyår
och jag är ledig i 4 hela dar!!!!
Underbart.
Slappa mysa ja lite städa och bara vara i 4 dar.
Åsa på Åsa och Årstiderna hade jul rea
50% på allt och det kan man ju inte missa.
Bland det jag fyndade är ljusstaken och denna pokal.

Snart ska vi åka till goda vänner och fira nyår
med god mat och härliga vänner.
Det ser vi framemot och att det nya året
blir fyllt av glädje och kärlek
och ännu mer mysa.

GOTT NYTT ÅR.

önskar jag er alla.

Kram Anna-Leena.

4 kommentarer:

  1. Hej svejs=))
    Önskar dig ett toppenfint Gott Nytt År!!!
    Glada kramar Annica.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Oj, jag använde min andra profil därför tog jag bort det...

    Skulle bara önska dig ett ♥ ♥ ♥ Gott Nytt År ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År till hela familjen från oss!
    Fina fynd du gjorde när du var här :-) KRAM
    /c

    SvaraRadera