lördag 26 december 2009

Annandagen

God fortsättning till er alla.
Hoppas ni varit snälla så att ni fått
besök av tomten.....
Jag har varit snäll för jag fick paket :)
Vi har haft en lugn och skön julafton
min mamma med sambo och hund
var här och farmor...
Vi åt en massa gott såklart som man alltid
lyckas göra under julhelgen.Och denna väntan på att få öppna paketen
är ju olidlig...........
men sen så flyger det julklapps papper
åt alla håll...
Det är lika härligt varje år att se
glädjen i deras ansikten.

Självklart hade ina varit snäll hon me.
Hon fick hundbajspåsar med döskallar på
och ett smaskigt hundben.

Lilleman fick en egen verktygslåda med riktiga
verktyg i så nu kanske pappa får ha sina i fred ;)
Nu är den sista julmaten uppäten så i morgon
ska vi gå ut och äta och gå på bio hela familjen.
JAG är lediga..... JIIIPIEEEE.


Ha de gott!
Kram Anna-Leena.

2 kommentarer:

  1. Åh, nu får jag minnen för länge sedan en julafton...
    Vår son då tre år fick en verktygslåda och det var den första julklappen han öppnade. Han försvann raka vägen in i sitt rum med den. Struntade i alla sina andra julklappar....

    Mysigt med små barn och julafton!

    SvaraRadera