måndag 7 december 2009

Tv rummet

Resan till göteborg var jättebra.
Vi har haft det så trevligt, vi har ätit gott
slappat, shoppat, myst, bubblat och badat.
Dom hade en relax avdelning på hotellet med
en bubbelpool och en vanlig pool.
Marknaden på liseberg var jättemysig det blev
handlat lite smått och gott för oss och barnen.
Nåra karuseller hann vi me också.
Tyvärr blev det si och så med fotandet.
Men nåt som jag fotat är tvrummet med
vårat nya tvbord som jag är så nöjd över
och så när jag andå höll på så blev det en ny matta ;)
Eftersom rummet går i vitt ,svart ,grått
och turkost så kändes det inte aktuellt att
ställa dit en röd ljusstake.... nä.....
och inte en turkos för den delen heller.....
Så då hittade jag dessa fina lampbollar
(eller vad man nu kallar dom)
på mitt jobb.
Dom finns i silver ,guld och svart.
Så 2st svarta hamnade i fönstret passade
perfekt.. :)
Tro det eller ej men denna fina tidningskorg
har jag köpt i Ullared.
Se ibland kan man fynda där.



Nu är det bara att ta i tu med denna härva!!!
Jag har sett en tvbänk på ikea som kan passa
ska åka dit nån dag och kika på den.

Nu är det dax att krypa till kojs
börjar kl 06.00-10.00.
Sen efter jobbet bär det iväg till arlanda
jag och barnen ska åka till norrland till
morfar och vara med han för hans fru har gått
bort efter en tids sjukdom.
KRAMAR ANNA-LEENA


3 kommentarer:

  1. Tack för din goda omtanke. Allt är inte riktigt bra men jag börjar ta mig ur den svåra krisen vi har haft. När jag orkar se glädje igen så ska jag börja blogga för det var en del av mig. Hoppas ni har det bra i juletid.
    Kram Marlene

    SvaraRadera
  2. Fiiint bord! Var hittade du det? Den som väntar på nåt gott heter det ju :-)
    Syns och hörs snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej och tack!
    Låter mysigt med Göteborgstrippen och förstår att du vill åka till morfar i ett sådant läge..
    Kram Annica.

    SvaraRadera