tisdag 1 december 2009

Tatuering och hall piffning

Det gråa trista vädret håller tyvärr i sig
fortfarande.... det är så deprimerande :(
Det är svart när man åker till jobbet
och svart när man kommer hem
inte undra på att man är såååå trött.
Ombyggnaden på jobbet är så gott som klar
nu bara fin liret kvar....
Skönt!!!!
Visst det har gått bra men det tar
på krafterna. Så nu är det bara till att
ladda om batterierna tills julruschen kommer.
Vi ska ladda om i göteborg på tors åker vi dit
och kommer hem på lördag.
Vi ska gå på Lisebergs julmarknad.
Det ska bli så kul. Härligt att få komma bort lite.
Men vet ni vad jag gjort nåt som jag funderat på länge???
Jag har äntligen fått min tatuering i nacken.
En stjärna.
Den blev så jäklars bra jag är super nöjd
han var kanon duktig som gjorde den.
Det är min 3dje tatuering och för varje ggr
man gör en ny blir man sugen på en till.Jag har inte barat piffat till mej utan jag har
gjort lite fint i trappen också.
Jag har gjort canvas tavlor av barnen och
under har vi gjort handavtryck.
Det första händerna är från feb 08
och dom andra från nov 09.
Det tyckte dom var jättekul.... såklart
man fick ju grisa ner sig med färg...


och lite blommor såklart.
Dom har jag fått av en av mina väldigt
goda vänner C.

Jag återkommer efter göteborgresan.
Då ska ni få se tvrummet lite pyssel
och kanske lite från Liseberg.
Må så gott
Kram/A

5 kommentarer:

  1. Tatueringen är så himla fin passar bra på dig.Jag skulle allt vilja ha en till själv.
    R vill ju också ha två till du vet ju var "klapp" här o "klapp" där hihi.
    Fina blommor.
    Natti natt och kramar från moder jord.

    SvaraRadera
  2. Vad häftigt nu är du en riktig stjärna.
    Jag gratulerar gärna.

    När du åker till Göteborg och lyser
    sitter din mor och jag och myser.

    Hoppas du hittar nått kul
    nu när det snart är jul.

    Hoppas hela familjen får en underbar resa.

    Ha det

    Knaggen

    SvaraRadera
  3. Attans va jag är nyfiken på vad ni köpt i Göteborg...månne om jag får nått paket hihi

    Välkomna hem//mamma

    SvaraRadera
  4. Tack själv för trevligt sällskap :-)
    Vet du läste på hennes hemsida det blev valpar i går 3 hanar och 4 tikar så hoppas hoppas ena tiken blir min...jippi.

    Kram o natti//Mamma

    SvaraRadera