söndag 3 januari 2010

ÅR 2010

Jaha då var det ett nytt år ska bli spännande
att se vad det nya året ger.
Vi hade iallafall jättetrevligt på nyårsafton
bland goda vänner och en massa god mat.
Dom som vi var hos hade varit och köpt Sing Star
så vi sjöng så taket lyfte.... nästan....
IDOL here we come!!!!!!
Det var skit kul så då var vi ju tvugna att köpa
det med. Så i går satt vi och vrålade här hemma.
Vi lurade hit mormor så hon fick testa.
Idag är hela familjen lite hesa... ha haEn byrå som jag hittade på vinden
har fått sig en förvandling.
Vi skulle ju slappa och mysa och det kan jag säga
att vi gjort har nästan lite ångest över att jag
inte städat nåt.
Min sambo tittade på mej som om jag kom från
en annan planet..
Nja man är väl lite knäpp eller!!!
Men i dag har vi slängt ut julgranarna
och börjat plocka undan lite julsaker.
Då fick jag dammsuga he he.


Denna ljusstake och lyktan nedan släpade jag
med mej från kalix när vi var upp.
Jag har lärt mej att ta med nåra extra väskor
när vi åker upp det kommer ALLTID till hands ;)

Nu ska jag fixa lite lunch sen ska jag och barnen
åka till globen och titta på Disney on Ice med
C och hennes två barn. Vi har aldrig varit
på det så det ska bli spännande.

God Fortsättning


Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Haha ja herre gud va kul det var att sjunga :-)
    Åhh ABBA ska slänga sig i väggen,måste få tag i lite andra låtar också...NI är ju såå moderna.
    Hoppas ni får kul i Globen,Men hitta inte på att vi ska börja dansa isdans nu!!!Snälla.

    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera