söndag 17 januari 2010

Lugn helg

Helgen har varit lugn för min del har haft ont i
huvudet nu i 3 dar och mått skit så jag har varit
soffliggandes. Jag misstänker att det är mina axlar
som är roten till det onda. Brukar ju få problem med
dom i bland och nu har jag gått länge med värk så
jag har väl bara mej själv att skylla.
Ska ringa till min naprapat på måndag.
Har varit till möbelförmedlingen och fyndat en kökssoffa
och denna kökslampa som jag bara blev så kär i.
När det blir lite varmare ute ska bord, stolar ,soffa bli vita
helst av allt skulle dom kunna få bli vita nu......
Drömmen är ju ett stort vitt härligt lantligt kök.
Jag är lite sugen på att lämna in våra köksluckor
och få dom vita.... För köket är ju ganska nytt
så nått nytt blir det inte.
Vi får väl se ska lägga fram ideén lite snyggt till
min sambo :)

Min sambo H och hans kompis P har varit och kört
folkrace på isbana för H gick det bra men P kom
ett halvt varv sen låg han på sidan. Så det gick väl
sådär men det gick bra för han och bilen fick dom
mecka lite med. Skoj hade dom iallafall dom blir
som barn på nytt..


Tvättstugan har jag målat vit för ett tag sen
men nu håller min snälle sambo på att lägga nytt tak
ett vitt trätak. Innan har det varit en vit plastväv
som varit uppspänd i taket. Usch Ugly...
Tänk om det skulle börjat brinna där fy livsfarligt.
Det har varit så många husbränder nu så
man blir lite nojig.
Nu ska jag gå och kolla hur det går för han.
Ha en trevlig söndag
Kram Anna-Leena

1 kommentar:

  1. Hej Anna-Leena.

    Låter som om det kommer att bli jättesnyggt med vita köksmöbler =)
    Vi har en gammal soffa som går i olika mörkbruna nyanser efter hur träet har åldrats,den älskar jag som den är men jag skulle vilja vitmåla våra stolar och göra sitsen mörkt brun och likaså köksbordet.

    Men min gubbe är inte så pigg på det då de är endast ett par år gamla och vi lejde en målare att enbart för att ta fram samma färg som soffan.

    Så mysigt att få piffat i tvättstugan, skulle jag med behöva!

    Ha en skön vecka, kram Annika

    SvaraRadera