lördag 23 januari 2010

Lördagsmys

Besöket hos naprapaten i tisdags gick bra men AJ AJ
vad ont skönt det gjorde men det var behövligt.
Och det lär bli fler besök tills jag fått ordning på mina axlar.
Nått som var skönare var massagen jag fick i torsdags
betydligt skönare... Från massage bänken hoppade jag i frisör
stolen och fick mej en omgång klipp och färg.
Det med var behövligt!!!
Vilken härlig förmiddag jag hade.
Efter det hämtade jag barnen och så åkte vi och
hälsade på min kompis M och hennes två killar.
Vi hade riktigt trevligt medans barnen busade satt vi och surrade
det blir en hel del eftersom vi inte träffas så ofta.
Till fikat hade dom bakat en smarrig kladdkaka..
I dag har jag målat lite i tvättstugan ,taket är klart
nu ska det bara inhandlas nya lister sen blir det stor städning där.
Annars har det varit lugnt här varit till möbelförmedlingen och
lämnat in våran gamla kökslampa och 3 fönsterlampor.
Ny kökslampa har vi ju så nu fattas 3 nya fönsterlampor
och jag har sett ett par...... :)
Lite lördagsmys har vi haft köpte denna
smarriga glasstårta som vi mumsat på.
Hittade dessa gamla kort på barnen när dom var små.
Här är våran prins född-05 på kortet
5dar gammal.


Och lilla prinsessan född -03
5 dar gammal.
Är dom lika eller????
Tänk att dom varit sååå små.
I år fyller dom 5 & 7 jösses jag får nog snart
sluta fylla 25..... he he he.
Nu ligger dom och tittar på film i sina rum
så nu ska jag sjunka ner i soffan
och kolla om det är nåt sevärt på tv.
Trevlig Helg
Kram Anna-Leena



1 kommentar:

  1. Vilken lyxdag, härligt!
    Mmmm, glasstårta, det är ju såååå gott.

    Idag är det onsdag så snart är det helg igen, mer mys åt folket :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera