måndag 3 september 2012

Vart tar dagarna vägen???

Helgen har passerat i en rasande fart precis som
alla dagar fattar inte vart dom tar vägen.
Och vi är redan i september.
Hinner ju inte me.
Dock lite trevligheter har vi hunnit med i helgen
en sväng till badhuset med morfar ett kalas
Kräftskiva med mamma och sambo.
Tvätta, städa , fixa ,ett till kalas.

Har fixat i ett av vardagsrumsfönstrena.
Gardinerna har jag köpt hos maud med
den underbara butiken gårdsromantik.
 

Nu kanske ni tycker jag är galen som satt dit
ett rött ljus men jag hade inga stora vita
och ville testa  hur det blev med ett ljus
så jag tog ett rött som jag köpt på partylite.
Det är inget riktigt ljus utan går på batterier
men är väldigt verklighetstrogna.
Lite mer längtan till jul blev det nu...

Fortsätter dagarna rusa fram såhär
så är vi framme vid jul innan vi hinner blinka.
Jag längtar ska bli så kul att få julpynta
huset gården ja allt.
 

 
Men först ska jag njuta av en soliga september dag.
 
Kram på er
Anna-Leena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar