måndag 10 september 2012

Helgens bravader.

Helgen har bestått av en massa roliga saker i lördags
var jag och barnen och min kompis carina med hennes barn
till haparanda för lite shopping blev bla ikea  fylla på ljusförådet.
En sväng till candy world så fick dom små monstrena busa
av sig lite.
Trots det så kunde dom busa hela kvällen vi
tog med oss carinas barn hem så fick hon en lugn
mamma kväll det behöver vi mammor ibland.
Sen kom en kompis till my hit så vi hade 5
härliga ungar som busade runt här.
 

Söndagen var det full fart igen då åkte vi
till badhuset hela fam och morfar + en kompis till my.
Jag vaknade på morgonen med halsont och inte så
pigg men det gick bra ändå.
Är lite krasslig nu dock ingen feber men
har ingen ork i kroppen.

På en av mina resor till Danmark hittade jag
detta fina flugskåp som då var grönt
men penseln slant ;) så den blev vit.
Vet inte riktigt vad jag ska ha där i än
men det kommer nog.

 
Nu ska jag ta mej en kopp the och krypa ner i soffan
mina små troll kommer snart hem från skolan.
Och då gäller det att vara alert.
 
Kram Anna-Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar