söndag 28 augusti 2011

Kräftskiva


Helgen har varit fullspäckad
med jobb för min del
folkrace för gubbens del
och barnen dom har flängt runt mellan mitt
jobb och mormor.
Det blev en lite tupplur  på soffan för mej
och dottra innan gästerna kom.


Lördagskvällen avslutade vi med en trevlig
kräftskiva med goda vänner.
Jag som inte äter kräftor åt bakpotatis
och egen gjord skagenröra. Mmmm.




En trött jag vaknade tidigt i morse
och begav mej till en heldag på jobbet.
Men det gick bra och nu ropar..nä john blund
behöver inte ropa på mej.

God natt alla.
Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Åh jag vill också ha kräftskiva.
    Fast helst inte kräftor.
    Jag avskyr verkligen då de stirrar på en :-/

    Ja det är mysigt ute i stugan och tyst.
    Ibland är det så tyst att man måste ho-hoa till lite för att kolla så man inte gått och blivit döv helt plötsligt.

    Det skulle vara toppen med simsällskap.
    ;-)

    Kraaaam!

    SvaraRadera