söndag 7 augusti 2011

Borta bra

Denna söta lykta fick jag
av min goa vän C.

men hemma bäst.
Stämmer så bra vi har haft en toppen vecka
i norr men visst är det skönt att komma hem.
Resan hem gick bra tog 14 tim och barnen
var så himla duktiga riktigt imponerande.


Vi kom hem i fredags och i lördags var vi och tittade
på när andra körde bilar rätt  så skönt.
Det var dax för årets Håga pokal folkrace såklart.
Det är en 2 dagars tävling.
Sambon min tävlade bara ena dagen tyvärr
för bilen ville inte riktigt som han ville..
Många svordommar men men allt kan hända
i såna tävlingar.


I dag sön har det varit ett toppen mys väder
det har spöregnat och gått åska.... härligt.
Ja ja jag är knäpp inget nytt...
Men vi har myst inne hela dan med tända ljus.
Inte ens krypit ur våra pyjamaser ibland
måste man få ha såna dagar
eller hur?????

Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt det lät med åska och mys dag.
    Vi ska ta oss en sådan här nu i veckan efter tre dagars kalasande.
    Du får hälsa Gunilla så mycket, hon var så go' och det var så roligt att vi hann ses.

    Vilken härlig skål och vilka fina små glasflaskor. Är det nåt av det du fyndade här på Buketten?
    Jag hann in en sväng till där och sprätta lite pengar...

    Stor kram och hälsa alla.

    SvaraRadera