tisdag 2 augusti 2011

Baddag i dag


Härligt med semester inne på 2a dan bara..
Så i dag blev det en baddag vi åkte in till
kalix till det nya ute badet vid älven.
Där träffade vi min kompis c och hennes barn
vi badade så klart åt glass och solade.
Helt underbart skönt.




Lunchen in togs på mitt favvo ställe här uppe
FRASSES... Mmmmm.
Efter det blev det ett stopp hos min barndomsvän
J och hennes goa familj.
Vi fikade och satt och surrade medans barnen
lekte.
Alltid så kul att sitta och surra minnen
om hur tokiga nej jag menar hur skötsamma vi var
när vi var små.... ha ha.


Nu tillbaka till pappa/morfar han och barnen leker
ute medans jag och gunilla tar igen oss inne.
För om en stund är vi bjudna på middag hos
C med familj.

Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Härliga bilder och så kul det var att vi hann ses och surra en stund i dag.
    Glöm inte bort att nypa din mamma i kinderna från mig ;-)

    Kram kram!

    SvaraRadera