tisdag 16 augusti 2011

Circus Scott del 2


Får jag be om största möjliga tyssssssssstnad.....
Får jag presentera 2 st roliga galna gubbar.
Showen var jättebra man fick sig många skratt
och en hel del spänning.




Jonglering med sin partner.




Försök att hoppa hopprep här uppe
medans den snurrade fort....
Men det klarade denna kille galant.


Efter 5 tim på circus så var man rätt
så trött men alla nöjda och glada.
På vägen hem stannade vi på E4 baren
och åt sen hem och hopp i sängs.
För nu mån tis ons är det inskolning
på fritids för lilleman uj uj som blivit stor nu.
I går var det bara 1 tim i dag 10-12 och då
 får han vara där själv det var inga problem.
Åk du mamma jag ska leka med mina kompisar i dag.
Jaha ja mammas lilleman snyft....

Kram Anna-Leena.

2 kommentarer:

  1. Härlig cirkusshow ni har varit på.

    Och är det där i trapetsen han hängt och slängt min käre Make är det ju inte underligt att han är så ledbruten.
    Han är ju ingen ungdom längre, som han själv säger...

    I motsats till mig då hihi...


    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Cirkus är helt underbart, man känner sig som ett litet barn...

    SvaraRadera