onsdag 10 augusti 2011

Baka JAG???


Eftersom även denna dag består av regn och åska
blev det en inne mys dag inte mej emot.
Lite nytta har jag allt gjort som frostat av frysen.
Jag och dottra kröp upp i soffan och musade
på varsin cocosglass mmm från glassbilen.


Sen fick jag ett otroligt sug efter att baka...
Eh vad hände.... undra om blixten slagit ner i mej
dock utan att jag märkt det.
För jag brukar ALDRIG baka händer väl
1 ggr/ år 2 kors i taket...hi hi.
Men nu slog jag på stort 3 socker kakor
och chokladrutor.
Barnen jublade.
Och gott blev det.


Så gissa vad vi gör i kväll...

Kram Anna-Leena.

3 kommentarer:

  1. Grattis inte en dag för tidigt.

    SvaraRadera
  2. Hejja tjejen!

    Vad mumsigt det ser ut. Jag kommer över på fika bums!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Tack för gott fika .-)
    Nu är lådan tom...Kan vi få påfyllning Tack!!

    Kram..

    SvaraRadera