onsdag 28 juli 2010

Present och vindruvor

Nu är det bara 7 arbetsdar kvar sen är det
2 veckors semester det känns
bra hoppas bara dagarna går fort nu.
Jobbar hela helgen den får gärna gå fort.
Jag fyllde ju år för ett tag sen och då fick jag
pengar av min pappa och dom investerade jag
i ett nytt objekt till kameran ett
macro 300 så nu kan jag zooma in grannens
måltid hi hi
Nått jag zoomat in så är det sambons
gigantiska vindruvsranka den växer
i hela växthuser tom på utsidan.
Och kolla in vindruvklasarna det
gör svärmor grön av avund.
För hennes är inte lika stora.


Snäll har jag varit med ;)
fick denna söta blommpinne av R
för att jag ställt upp åt han.
TACK!!


Nä gott folk nu ska jag fördjupa
mej i en inredningstidnig
innan john blund kommer.

Godkväll/natt
Anna-Leena


4 kommentarer:

  1. Haha hälsa guben att han inte ska va för stöddig med sina druvor...kan bli indragning av bullar och limpor :-)såååå d sååå!!
    men då ska han få se på mina gurkor hihi kan bli tsatsiki av dom hmmm....å vem tycker om de??

    Ses i möra//Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka druvor! Har han gröna fingrar månne din sambo! *avundsjuk* :-)
    Med soffan går det framåt, skulle måla idag men vädret driver mig insane. De lovar sol och regnet öööser ner. Nu målar jag snart det sista inomhus.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är lyktan också fin! Fick den i julklapp av Kottarna, misstänker dock att maken hade ett finger med i spelet... Han vet vad jag gillar. Nu ska jag röja lite i röran som soffpysslet på nåt vis förde med sig. Ses snart. Kraam!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott!

    Wow, nu kommer du kunna ta superfoton...

    Kram, Cecilia

    SvaraRadera