fredag 16 juli 2010

Loppis och camping

Tänkte att jag skulle visa vad som varit
våran bostad den senaste veckan.
Vi har haft det trevligt och mysigt men
jag är ingen camping människa föredrar
ett mysigt hotellrum där det finns dusch och
toa på rummet..
Det här med allmäna duschar och toa nja..
det går ju men......Här bor våra kompisar .

Barnens lilla kryp in dom tycker att det
är mysigt att campa men även att bo på hotell.
Dom anpassar sig till det mesta än så länge.
Det blir kanske värre när dom blir tonåringar...

I dag delade vi upp oss killarna åkte och tittade på
folkrace medans jag och C och barnen åkte in till
stan gick på loppisar, tog en fika, shoppade
och som vi brukar ett avslutande dopp.
Här är mina loppisfynd:

I morgon är det näst sista dan här
så vi får se vad vi hittar på då.
Godnatt från en camping i vimmerby.
Anna-Leena


2 kommentarer:

  1. Tjenamoss :-)
    Ni ligger inte på latsidan ser jag,förstår att ni har massa kul på g....shopping och loppisar.
    Vilka roliga saker du fyndat.
    Nu får ni snart ta och komma hem,det börjar bli sååå tyst och tomt.
    Ha d bra kramar till barnen//

    SvaraRadera
  2. Tjoho!
    Här har du en till som föredrar hotellets sköna sängar, egen dusch och toalett.
    Camping i all ära och sällskapet gör ju sitt till såklart, men det är nåt visst med bekvämligheter...
    Kram kram och ha det fint.

    SvaraRadera