söndag 25 juli 2010

Ny köksoffa

Har nu jobbat en vecka efter semestern och
det känns väl ok vi har mycket att göra
så dagarna går fort.
Nu är det bara 2 veckor kvar sen har jag
semester igen 2 v denna ggr.
Innan jag gick på semester så hittade jag denna
fina soffa precis en sån jag velat ha :)
Den var redan vit så jag har bara bättrat på den
och bytt tyg alldeles själv annars får mamma rycka
in när det gäller tyg. Men inte denna ggr.
"STOLT"Köksbordet har jag länge tänkt
måla vitt och nu äntligen min pappa
hjälpte mej att slipa det
och jag målade .
Nu ska jag bara sätta nytt tyg på
stolarna samma som soffan.
Och alldeles själv...


Mina nya zinklampor som var tänkt
till hallen men vet inte hur jag tänkte då...
Så nu lyser dom så fint i köksfönstret.
Vill ha zinklampor i hallen men
dock en modell större.
Nån som har tips?????


Lite loppis fynd från loppisen
ute på muskö.
En hel lada med godsaker
inte ätbara då....




På återseende ;)
Kram Anna-Leena

2 kommentarer:

  1. Åh så fint det blev med köks soffan och det vita bordet/stolarna till. Jag längtar så tills jag är färdig med våran.
    Ska kolla lite loppis tips så hörs vi av. Kramkram och hälsa nära och kära.

    SvaraRadera
  2. Va du hinner me mycket..Jag har inte änns målat pallen från IKEA :-(
    Jaja...Soffan är jättefin,önskar mig en liknande.
    Nu ska jag snart iväg till jobbet...

    Kram modern!

    SvaraRadera