torsdag 15 juli 2010

Västervik 2010

Tänkte att jag skulle var duktig nu och göra
inlägg dag för dag. I går sket det sig hm.. det var
någon som somnade med datan i knät....
Dagens äventyr gick till västervik där hade
vi inte varit förut.
Det var jättemysigt där vi gick ner i hamnen,
gick på stan lite så jag fick stilla mitt shopping
abstinens ;).
Till sambons och pappas förtret men dom var så
duktiga inget gnäll :)
Käkade gott ute också glass till efterrätt.



Någon som vill köpa min gamla cykel kanske?????

Och eftermiddagen avslutades med bad såklart.
Här våran dotter som blivit så duktig på att simma
dyka och hoppa från bryggan alldeles själv.
Mamman tittar nervöst på.....

Här har vi våran son semester njutaren han
glider omkring med sin blåa badring och njuter...
Men även han har blivit modigare och duktigare
i vattnet. Så han är inte alltid så här cool lugn.
Å nej!!!!

Två sjöjungfruar eller sjöodjur... hi hi.


Nya äventyr väntar morgondagen
så det är bäst att man sover en stund nu.
Godnatt från vimmerby
.
Anna-Leena


1 kommentar:

  1. Tog du hem cykeln??
    Jaa kunde tro det :-)
    Haha...Nu var jag rolig.

    Suss gott//Kramar

    SvaraRadera