onsdag 11 augusti 2010

Semester...

Ja äntligen var det då dax för lite semester
hela 2 veckor yes!!!!!!!!!
Och vad gör man då jo man tar en kompis
hennes två barn mina två slänger in dom
och lite packning i en bil och åker sisådär
100 MIL.......Upp till kalix.
Galna JAAAA men fan vad roligt vi har.
Resan gick jätte bra vi körde på natten
perfekt lite trafik och barnen sov
det tog 12 tim.
Jag har ju en rätt stor släkt här och alla
vill man ju hinna med att träffa.
Först var vi hos min kusin V och hennes familj
i luleå. Dom bor på en underbar gård
hade kunna flytta upp om det inte vore för långt
från min mamma.. ;)
Här är deras äldsta dotter
och här är det lilla yrvädret
2 st jättegoa tjejer.




Här kommer en annan skönhet
det är min kusin sambos
andra älskling
Frida.
What a beauty!!!!



NEJ NEJ detta är inget loppis fynd
men det är en väldigt bra manick.
Kan ni gissa vad det är?
Svaret får ni i nästa inlägg.


Nu dax för lite vila så vi är pigga
för nästa dags äventyr.

God natt från ett myggfritt norr.


2 kommentarer:

  1. Lugnt vi flyttar upp,det är ju R:s högsta önskan.
    Jag vet vad det är en Norrländsk myggfångare haha
    f-n va ja e bra....

    Nattinatt//kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad mycket härligt ni hunnit med denna sommar och vad snyggt köksmöblerna blev i vitt, du är så duktigt på att göra om.
    Väntar spänt på vad maniken är!

    Ang frågan på min Blogg så visst är de pärlplattor, har köpt startset Photopearls på Panduro.
    Ha en fortsatt härlig semester. Kram Jenny

    SvaraRadera