fredag 13 augusti 2010

Den här gången...

styrde bilen till haparanda och kemi x 2
ja först var vi hela gänget en sväng till finland
och gick på skrot affärer som min pappa kallar det.
Sen över till haparanda där blev det ikea
barnens hus, candy world och Iittala outlet.
Där fyndade jag lite har alltid velat ha en sån
här skål men aldrig blivit utav men nu var
det min tur att få en sån :)
Det blev en turkos eftersom jag tänkt ha den
i tvrummet och då måste man ju ha 2st matchande
ljuslyktor till eller hur????
Sen stod både jag och C och tittade på en
jättefin kastrull från hackman.
Men ja vi åkte hem och när vi kom hem sa
båda vi vill ha en sån så dan efter lämnade
vi barnen med morfar och tog oss en till tripp
till haparand för en kastrull hihi.

Men visst är den väl bedårande....
Den kommer att trivas alldeles utmärkt
i mitt kök.

Var en sväng upp till kalix och hälsade på
min kompis C och hennes familj en sista gång
innan vi åker hem.
Och så blev det lite mera shopping bilen kommer
att få gå tungt hem men vad gör det ;)
På eftermiddagen blev det bus med
morfar för hela slanten medans
jag och C satt och njöt på altanen.


Eftersom det är sista dagen i dag
så festade vi till det med lite kinamat
och lite godis.



För i morgonbitti kl07.00 ca... beger vi oss
hemmåt mot stockholm få se hur det går nu
när vi åker på dan. Det var rätt så skönt
när vi åkte på natten och alla
barnen sov thi hi.
Men det ska nog gå bra.


Nu ska jag gå och försöka packa ihop
allt jag fyndat och lite till.
Ser ni denna bil längs med E4 som går
tungt så är det bara vi!!!!
Hej så länge
Anna-leena

1 kommentar:

  1. Måste ha en likadan den är sååå fin .-)
    tack o lov att ni är hemma nu...Va ni ska sova gott i era sängar,Vi höres i morgon jag jobbar 0730-1400
    Kram mamma

    SvaraRadera