fredag 15 februari 2013

Storstädning av köket

Hela veckan har det varit städning på schemat.
tagit rum för rum och gjort en riktigt storstädning
dammtorkat, tvättat, dammsugit
skurat, diskat ja allt.
Tvättmaskin har fått jobba hårt.
Även jag!!!


Köket och sovrummet är gjorda nästa
rum som ska få sig en omgång är vardagsrummet.
Men det blir nästa vecka.

Passade på att flytta runt lite pynt 
när jag ändå var i farten.
Men gillar inte att fota i köket för
tapeterna är såå fula.
Trots det så passar dom in med skåpsluckorna
men när man fotar och så ser man hur ful den är.

Men det är ett framtida projekt det får ta sin lilla tid
så att vi verkligen får köket och den inredningen vi(jag)
vill ha.
Ett ljusblått smeg kylskåp är med på 
önskelistan.


Lite skillnad va!!
Gubben höll på dö när jag kom hemsläpandes
på det gula fula skåpet för några år sen.
Men jag såg potensialen i det och
när det blev klart jo då tyckte han att det blev fint.
Så nu när jag kommer hem med nåt så tittar han bara
och ja ja ok.

Nu ska jag mysa ner mej i soffan
med lilleman som kom hemfrån skolan
i går med 39gr feber så han är nerbäddad.

Trevlig helg!
Kram Anna-Leena.
PS vi har fått 3 kycklingar till i natt bilder kommer DS.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när man är klar!
    Här ska jag strax ta och umgås lite med Nestor.
    Stackar lillemannen. Hoppas han kryar på sig snart.

    Kramisar

    SvaraRadera