onsdag 6 februari 2013

Pausa

Dagarna veckorna månaderna bara svichar förbi en
och dagarna är fulla från morgon till kväll.
Läxor, kompisar, idrott ,tvätt, städ ,djur.
Ibland skulle man vilja pausa lite stanna upp
ta ett djupt andetag..
Men man får se det positiva i allt
annars orkar man inte.
Så vi njuter här på gården stannar upp
tar ett djupt andetag också kör vi.
Barnen började på skidskola i går
och det gick bra för my lilleman
blev arg på sina skidor.

Och jag fortsätter att lysa upp norr
med härliga dofter.
Det går jättebra med partylite visningarna
ska ha en nu på fredag.
Det finns ju så mycket fina ljus
lyktor och dofter.

Det här ljuset är ett glowlite pelarljus
och till skillnad från ett vanligt
blockljus så lyser hela ljuset.
Och såklart doftar det ljuvligt.
 
Idag ska jag pausa och åka till
min goa vän jeanette för lite surr
och en fika såklart.
 
Kram Anna-Leena.

1 kommentar:

  1. Tack för hälsningen inne hos mig, vad kul då hittade jag hit!
    Ser att du håller på med Partylite, deras ljus är så underbara. Jag köpte ett "glowlite" före jul som snart har brunnit ner. Men åh, så vackert det har varit! Det var i en glascylinder och med 3 vekar och favoritdoften snöbär.
    Jättekul med "visningar" och partyn, men träffar så många trevliga människor.
    Innan jag öppnade butiken så var jag återförsäljare för kläder, Capri Collection, och höll visningar. Jättekul men blev ganska tungt och slitigt i längden.
    Nu ska jag fortsätta kika runt inne hos dig.
    Ha det gott.
    Kram, Carina

    SvaraRadera