torsdag 21 februari 2013

Bacillusker

har härjat här på holmen hela fam har legat utslagna.
Började med lilleman när han blev frisk var
det storasysters och sambons tur
och nu jag.
I går låg jag bara under täcket och hackade
tänder medans febern bara steg.
Så då var det my´s tur att ta hand om mej.
I dag känns lite bättre jag sitter i allafall upp.

Har inga roliga nya bilder så jag hittade
dessa härliga bilder på blommor som
jag planterade när vi bodde i stockholm.
Längtar massor till våren kommer
ska bli roligt att få plantera lite mer
här nu vi flyttade ju in 27 juni förra
året och då blev det inte så mycket gjort
ute vi hade fullt upp med att packa upp
alla hundrafemtielva kartonger.

Men i år blir det nog nån liten blomma
här och där bara nu all snö försvinner.
 
Kram Anna-Leena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar